• Wpisów:40
  • Średnio co: 80 dni
  • Ostatni wpis:7 lata temu, 19:21
  • Licznik odwiedzin:6 403 / 3319 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
patty1997
 
plejadakosmetykow
 
Spełnienia marzeń, duużo pięniędzy,szczęścia,szczęścia i jeszcze raz szczęścia.
 

 
Haha,kwejk wymiata.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
*Czeeść*

Co u was słychać?

U mnie ogólnie nie najgorzej,chociaż mogłoby być lepiej. Jutro jadę do dziadka. Odkąd wyremontowali z babcią dom uwielbiam tam przebywać. Umówiłam się tam z siostrą cioteczną. Myślę,że będę tam gdzieś ok. tygodnia. Jak wrócę to zostanie mi dokładnie tydzień do obozu. W czwartek wybrałam sie do klubu na trening,stanęłam na wagę i . Za dużo,stanowczo za dużo. Trzeba będzie nad tym popracować.

Tak się zastanawiam, może jakieś candy ?
 

 
Siema

Dzisiaj znowu padało,ale są postępy,widziałam kawałek niebieskiego nieba i słońce :O To w ostatnim czasie bardzo rzadki widok...
Od 110 do 16:20 chodziłam z koleżanką po sklepach... za jedną,głupią parą spodni. Ja swoje znalazłam i kupiłam od razu,ale ona musiała odwiedzić wszystkie sklepy w chełmie zanim się zdecyduje
Słowa po wyjściu z przedostatniego sklepu "No cóż,w tym mieście nie ma spodni dla mnie...".

Na zdjęciach ja w nowych spodniach .
  • awatar .pati ♥: Fajne spodnie,boooska bluzka. :* Poluję na taką kamizelkę...
  • awatar raspberry®: Ładny kolorek spodni :D Pewnie nóżki bolały... :P
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 

`Ja i mój dżej dżej, u boku po lewej to układ, że hej, hej, więc skacz i się śmiej, ej! ♥

haha,koocham to.



haha... xd
 

 
do zabawy zaproszona przez: cicha-woda.pinger.

1. ♥Nie wiecie,że czasem bywam... ♥
...wredna.Tak wredna,że nie da się ze mną wytrzymać.

2. ♥Staszliwie boję się... ♥
...Burzy. Matkoo,Tylko nie burza.

3. ♥Mam obsesje na punkcie... ♥
...fioletowego koloru,małych piesków <3

4. ♥Nie wytrzymam bez... ♥
...zapasów. Co ja bym w życiu robiła,gdyby nie to? xd
5. ♥Mogłabym mieć nawet 1000... ♥
... lakierów do paznokci,a i tak znajdzie się kolor,którego jeszcze mi brakuje.

6. ♥Ślub na pewno wezmę zanim skończę... ♥
... 27 lat. Z czegoś (lob kogoś ) trzeba żyć. świrki ;P
7. ♥Oczy mi wychodzą wtedy... ♥
...kiedy patrzę na swoja wagę .(;
8. ♥Najgorsza rzeczą na świecie... ♥
... jest brak wiary w siebie .

9. ♥Nienawidzę... ♥
... szpinaku,plastików,ściemy .

10. ♥Zakupy to dla mnie... ♥
... konieczność
11. ♥Zdarza mi się... ♥
...Gadać z moim psem,ona zawsze mnie zrozumie i przynjamniej nie komentuje <lol2>

12. ♥Zawsze muszę mieć... ♥
... telefon.
13. ♥Płaczę przy... ♥
... Cebuli. haha.
14. ♥Nie lubię kiedy ktoś... ♥
... kłóci się ze mną o coś ,gdy wiem na 100% ,ze mam rację.

15. ♥Najgorsza rzecz jaka mi się przytrafiła... ♥
... nie mam pojęcia ?

16. ♥Jestem typem... ♥
...czasem leniwym,towarzyskim.

17. ♥Przepadam za... ♥
...Moim bratem <3. Bo bez niego lipaa ;D i słodyczami <mmm..>
 

 
Wreszcie wakacje,mnie już oczywiście nie ma w domu ^^ wyjechałam nad Jezioro białe już w dzień zakończenia roku szkolnego ;D Obóz... jak na razie jest zajebiście Mmm,brak treningów,zabawa,wypady nad wodę,zabawa, badminton ,huśtawki,zabawa,lotki,pieeski , kręgle (plastikowe xd) ,zakupy, jedzenie też jest nawet ok atmosfera jest boska,wesoło,pomimo tego,że kilka dni temu nasza koleżanka umarła w wypadku samochodowym ( [*] ) ...

o 18.00 msza,kto chce ten może jechać. O 19.00 (albo 19;30) kolacja.

Koleżanka ma notebooka,więc mogę pisać,ale szkoda mi na to czasu,więc się nie rozpisuję... ;P

<3. xoxo
  • awatar cicha_woda: wracaj szybko ;) , dzięki tobie wychodzę z domu, a tak to nie ma komu wyciągnąć mnie na powietrze ;) :D :) :p
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Dni chełma minęły ogólnie spoko. Najciekawszą atrakcją chyba był Mrozu. Miał okulary ,więc jest dobrze,jest dobrze. Oczywiście w tamtym roku było lepiej,no ale okk, w tym też było całkiem całkiem . Poniedziałek. Nie poszłam do szkoły,bo po co. pojutrze zakończenie roku,a ja wciąż nie wiem o której teraz siędze,jem Triolade i zaraz się zawijam na zakupy.
 

 
Inspiracje <3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Mvhahah. ;D



<lol2>

`Łeeeh,noo padam.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›